Evaluación Implementación Etiquetas - ¿Qué tan claro es el trabajo (qué tan fácil de entender)?: 4 = mucho
- ¿Qué tan apropiado es el trabajo para el tema y la actividad del curso?: 4 = mucho
- ¿Hasta qué punto las actividades están alineadas con los resultados de aprendizaje?: 3 = en su mayoría
- ¿Las actividades de evaluación muestran que se han logrado los resultados de aprendizaje?: 3 = en su mayoría
- ¿Qué tan lógica es la progresión de las actividades?: 3 = en su mayoría
- ¿Qué tan probable es que los estudiantes se involucren?: 4 = mucho
- ¿Qué tan realista es la implementación del trabajo?: 3 = en su mayoría
- ¿Qué tan innovador es el trabajo?: 4 = mucho
|
Evaluación Implementación Etiquetas - ¿Qué tan claro es el trabajo (qué tan fácil de entender)?: 4 = mucho
- ¿Qué tan apropiado es el trabajo para el tema y la actividad del curso?: 4 = mucho
- ¿Hasta qué punto las actividades están alineadas con los resultados de aprendizaje?: 4 = mucho
- ¿Las actividades de evaluación muestran que se han logrado los resultados de aprendizaje?: 4 = mucho
- ¿Qué tan lógica es la progresión de las actividades?: 4 = mucho
- ¿Qué tan probable es que los estudiantes se involucren?: 4 = mucho
- ¿Qué tan realista es la implementación del trabajo?: 4 = mucho
- ¿Qué tan innovador es el trabajo?: 4 = mucho
|
Evaluación Implementación Etiquetas - ¿Qué tan claro es el trabajo (qué tan fácil de entender)?: 4 = mucho
- ¿Qué tan apropiado es el trabajo para el tema y la actividad del curso?: 4 = mucho
- ¿Hasta qué punto las actividades están alineadas con los resultados de aprendizaje?: 4 = mucho
- ¿Las actividades de evaluación muestran que se han logrado los resultados de aprendizaje?: 4 = mucho
- ¿Qué tan lógica es la progresión de las actividades?: 4 = mucho
- ¿Qué tan probable es que los estudiantes se involucren?: 4 = mucho
- ¿Qué tan realista es la implementación del trabajo?: 3 = en su mayoría
- ¿Qué tan innovador es el trabajo?: 4 = mucho
|
Evaluación Implementación Etiquetas - ¿Qué tan claro es el trabajo (qué tan fácil de entender)?: 4 = mucho
- ¿Qué tan apropiado es el trabajo para el tema y la actividad del curso?: 4 = mucho
- ¿Hasta qué punto las actividades están alineadas con los resultados de aprendizaje?: 4 = mucho
- ¿Las actividades de evaluación muestran que se han logrado los resultados de aprendizaje?: 4 = mucho
- ¿Qué tan lógica es la progresión de las actividades?: 4 = mucho
- ¿Qué tan probable es que los estudiantes se involucren?: 4 = mucho
- ¿Qué tan realista es la implementación del trabajo?: 4 = mucho
- ¿Qué tan innovador es el trabajo?: 4 = mucho
|
Evaluación Implementación Etiquetas - ¿Qué tan claro es el trabajo (qué tan fácil de entender)?: 4 = mucho
- ¿Qué tan apropiado es el trabajo para el tema y la actividad del curso?: 4 = mucho
- ¿Hasta qué punto las actividades están alineadas con los resultados de aprendizaje?: 4 = mucho
- ¿Las actividades de evaluación muestran que se han logrado los resultados de aprendizaje?: 4 = mucho
- ¿Qué tan lógica es la progresión de las actividades?: 4 = mucho
- ¿Qué tan probable es que los estudiantes se involucren?: 4 = mucho
- ¿Qué tan realista es la implementación del trabajo?: 4 = mucho
- ¿Qué tan innovador es el trabajo?: 4 = mucho
|
Evaluation Implementation Tags - How clear is the work (how easy to understand)?: 4 = very much so
- How appropriate is the work to the course topic and activity?: 4 = very much so
- To what extent are the activities aligned with the learning outcomes?: 4 = very much so
- Do the assessment activities show the learning outcomes have been achieved?: 4 = very much so
- How logical is the progression of activities?: 4 = very much so
- How likely is it that students will be engaged?: 4 = very much so
- How realistic is the implementation of the work?: 4 = very much so
- How innovative is the work?: 4 = very much so
|
Evaluation Implementation Tags - How clear is the work (how easy to understand)?: 4 = very much so
- How appropriate is the work to the course topic and activity?: 4 = very much so
- To what extent are the activities aligned with the learning outcomes?: 4 = very much so
- Do the assessment activities show the learning outcomes have been achieved?: 4 = very much so
- How logical is the progression of activities?: 4 = very much so
- How likely is it that students will be engaged?: 4 = very much so
- How realistic is the implementation of the work?: 4 = very much so
- How innovative is the work?: 4 = very much so
|
Evaluation Implementation Tags - How clear is the work (how easy to understand)?: 4 = very much so
- How appropriate is the work to the course topic and activity?: 4 = very much so
- To what extent are the activities aligned with the learning outcomes?: 4 = very much so
- Do the assessment activities show the learning outcomes have been achieved?: 4 = very much so
- How logical is the progression of activities?: 4 = very much so
- How likely is it that students will be engaged?: 4 = very much so
- How realistic is the implementation of the work?: 4 = very much so
- How innovative is the work?: 4 = very much so
|
Evaluation Implementation Tags - How clear is the work (how easy to understand)?: 4 = very much so
- How appropriate is the work to the course topic and activity?: 4 = very much so
- To what extent are the activities aligned with the learning outcomes?: 4 = very much so
- Do the assessment activities show the learning outcomes have been achieved?: 4 = very much so
- How logical is the progression of activities?: 4 = very much so
- How likely is it that students will be engaged?: 4 = very much so
- How realistic is the implementation of the work?: 4 = very much so
- How innovative is the work?: 3 = mostly
|
Evaluation Implementation Tags - How clear is the work (how easy to understand)?: 4 = very much so
- How appropriate is the work to the course topic and activity?: 4 = very much so
- To what extent are the activities aligned with the learning outcomes?: 4 = very much so
- Do the assessment activities show the learning outcomes have been achieved?: 4 = very much so
- How logical is the progression of activities?: 4 = very much so
- How likely is it that students will be engaged?: 4 = very much so
- How realistic is the implementation of the work?: 4 = very much so
- How innovative is the work?: 4 = very much so
|
Evaluation Implementation Tags - How clear is the work (how easy to understand)?: 4 = very much so
- How appropriate is the work to the course topic and activity?: 4 = very much so
- To what extent are the activities aligned with the learning outcomes?: 4 = very much so
- Do the assessment activities show the learning outcomes have been achieved?: 4 = very much so
- How logical is the progression of activities?: 4 = very much so
- How likely is it that students will be engaged?: 4 = very much so
- How realistic is the implementation of the work?: 4 = very much so
- How innovative is the work?: 4 = very much so
|
Evaluation Implementation Tags - How clear is the work (how easy to understand)?: 4 = very much so
- How appropriate is the work to the course topic and activity?: 4 = very much so
- To what extent are the activities aligned with the learning outcomes?: 4 = very much so
- Do the assessment activities show the learning outcomes have been achieved?: 4 = very much so
- How logical is the progression of activities?: 4 = very much so
- How likely is it that students will be engaged?: 4 = very much so
- How realistic is the implementation of the work?: 4 = very much so
- How innovative is the work?: 4 = very much so
|
Evaluation Implementation Tags - How clear is the work (how easy to understand)?: 4 = very much so
- How appropriate is the work to the course topic and activity?: 4 = very much so
- To what extent are the activities aligned with the learning outcomes?: 4 = very much so
- Do the assessment activities show the learning outcomes have been achieved?: 4 = very much so
- How logical is the progression of activities?: 4 = very much so
- How likely is it that students will be engaged?: 4 = very much so
- How realistic is the implementation of the work?: 4 = very much so
- How innovative is the work?: 4 = very much so
|
Evaluación Implementación Etiquetas - ¿Qué tan claro es el trabajo (qué tan fácil de entender)?: 4 = mucho
- ¿Qué tan apropiado es el trabajo para el tema y la actividad del curso?: 4 = mucho
- ¿Hasta qué punto las actividades están alineadas con los resultados de aprendizaje?: 4 = mucho
- ¿Las actividades de evaluación muestran que se han logrado los resultados de aprendizaje?: 4 = mucho
- ¿Qué tan lógica es la progresión de las actividades?: 4 = mucho
- ¿Qué tan probable es que los estudiantes se involucren?: 4 = mucho
- ¿Qué tan realista es la implementación del trabajo?: 4 = mucho
- ¿Qué tan innovador es el trabajo?: 4 = mucho
|
No hay comentarios:
Publicar un comentario